fredagen den 13

Sitter här framför tv:n och datorn också, och ser på Idol. Lägenheten är städad, ljusen är tända och jag har det riktigt mysigt här. Vänttar på mina kära vänner som skall komma hit och hälsa på, får se vad vi hittar på sen?
Hade endast 2 timmar idag, sen gick jag och Erika inn till stan. Träffade också Robin&Isac så gick med dem på café först, eller okej efter att ha suttit ungefär 1 timme på Sonera först helt i onödan. Okej, det roliga var nog då jag fick sitta och skratta på gina tricot då Erika testade en tröja. Jag tyckte det var en "jägar tröja" och att bössan bara saknades. Sedan blev det Amarillo med några föredetta 9D tjejer (haha lät lite konstigt) maten var jag inte riktigt nöjd med, men vi hade det iallafall trevligt. Och roligt att träffas! Efter att vi köpt godis gick jag och Sofia till Minimani och sen hem.

Har också suttit och hört på låtar ikväll som vi hörde på i sommrast, speciellt på Suominens terass vi toby-helsingby bor. Ja tack till sånt igen!

Bilder kommer någon annan dag, nu avslutar jag detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0