fredag och lördag

Igår efter att jag och Erika varit duktiga och varit på bodypump från klockan halv 9- halv 10 och tränat lite själv
på sportsclub var gymnastik timmen slut. Vi hade bara lite engelska, fick ut våra prov och fick veta våra slutvitsord, blev riktigt nöjd med mitt!  Sen stod matematik prov på schemat och det kunde inte gått dåligare.
På kvällen efter att jag sovit en stund och piggnat till hamnade jag&Sofia på Lidl, där vi hade svårt att bestämma godis och glass. Sen vidare till Mattu där kvällens roligaste var då Sofia lyckades få sönder en stol. Annars hände inget annat än att det spelades guitar hero, nhl-93 och lejonkungen. Spelandet fortsatte vid Charlotten löken där vi hade en riktigt rolig kväll med många skratt, tills jag blev så trött så jag tvingade hem Sofia.

Idag vaknade jag till massor med snö, fint!
kvällen vet jag ennu inte hur den slutar, oklara planner alltså.
Men iallafall skall jag väl ta mitt pick och pack och åka till Brändö där jag inte varit på 2 veckor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0