en lördagskväll med sällskaps spel

Igår som sagt kom jag tillbaks hit till Brändö. Rätt skönt med eget klädskåp och säng igen.
Sofia kom och räddade mej på kvällen och höll mej sällskap. Sofia hade bråttom och tvingade med mej till siwa för att köpa cocis, men då vi kommit oss dit var det stängt, vilken besvikelse! Vi kom aldrig på något att göra på hela kvällen sen så det slutade med att vi satt och spelade rumikub, alltså sällskaps spel. Sen hann jag bara få på mej pyjamasen och tvätta bort sminket och det börjar ringa på dörren, jag & sofia var rädda och tänkte att vi inte skulle öppna, och det fortsatt och fortsatt. Sofia var modig sen och öppnade och där stod min vän Erika och 4 av solf killarna.
Och jag med mina simpsons boxers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0