onsdag 4.10

den fjärde är ett bra datum varje månad, klirr klirr.
haha okej till andra saker nu!

Skön dag idag! Sov till halv 9, sen var det vanliga morgonbestyr,  sen for jag och mamma iväg till Hvc
där de tog blodprov på mej, vidare till stan där jag köpte en skolbok. For till skolan där jag gjorde klart min inlämningsuppgift och åt, klockan 13 började vi och vi hade klippmodeller idag. Becka var min modell och vi skulle klippa upp håret, jag tyckte det gick riktigt bra och jag själv blev iallafall nöjd ;-)

Fick också vågtången idag som jag beställt från Hairmail tidningen, yes!
förståss glömde jag den i skolan..

Har inte gjort så mycket annat än spenderat min tid med min matematik bok ikväll, blev inte så länge som jag planerade var bättre att se på Tv, blir mer imorgon istället då. Har nu ätit och lagt på mej pyjamas alltså jag är klar för läggdags snart.

pussgodnatt.


Tyckte den var så söt, haha!
toffe jontta & becka för några (läs: ganska många) heljer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0