regnregnregn

Kan säga att min vita sko inte var vit mera efter att jag steg i en vattenpöl idag,
snö med minus grader eller grönt gräs med många plus grader nu!

Lillajulen var väl helt okej. Det som var 10 poängare var iallafall då vi
tänkte köra över en såndär kant vid abc parkeringen, men polisen hann parkera framför före. Och då jag &sofia ungefär tänkte pissa på oss av skratt på grund av " parkerings böter" på egen gård och vår diskussion om lågstadie tiderna, underbart! Annars var vi vid Mimmi med de samma vanliga folket hela kvällen, men jag Lotta och Sofia for hem rätt tidigt!

Igår var jag först vid mamma och for sen till pappa och var där hela dagen,
fick iallafall en hel del gjort igår kväll eftersom jag inte kunde sitta vid datorn för att
jag tappat bort mitt mokkula, och det fanns ingenstans! Spårlöst försvunnet. Men idag skaffade jag mej förståss ett nytt. hehe

Måndag idag, så vi slutade tidigt och har sprungit på stan med mamma och hennes kompis, hon köpte ett rött påslakan till julen åt mej, så snällt :) sen var jag och mamma på bodybalance på gymmet!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0