int så mycket annat än feber och skolböcker, som vanligt

När kommer jag bli riktigt frisk? Hade ennu lite stegring imorse så ja lämnade hemma.
Har aldrig varit sjuk såhär länge och jag är så slut i min kropp att jag knappt orkar göra något, Nåja imorgon tänker jag iallafall åka till skolan. Har fått läst lite på anatomi&yrkeshygiens provet som jag missade förra veckan, så jag hoppas jag får ta det imorgon. Och Gode gud hoppas jag blir godkänd i matte tenten på fredag, och nästa vecka börjar ny period. HÄRLIGT.
undrar nog ibland varför jag valde kombi, men bara att se det positiva(int för att ja vet riktigt vad som e positivt i det hela) och kämpa vidare!



Har inte riktigt tränat eller gjort någonting nu på flera veckor ungefär. 
Jag vill ut på länk nuu!
bli frisk!



Mellis Sofia & jag på halloween.
mer bilder kommer sen

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0