X eller Y

Hejsan! Idag har det varit kombi dag, och då har jag förståss skrattat så jag förlängt mitt liv med några dagar. Alla timmar blir så mycket roligare då man har en bra klass! :D Sen har jag Erika och Otto pratat om känslor, förhållanden och pojkar! Rätt intressant.  Har varit på gymmet sen och då jag kom hem var min lillebror här och skulle ha sitt hår färgat. Han hade ju förståss kastat förgburken så jag inte skulle se vilken färg det var och jag trodde det var brunt som han hade, men då färgen var i sa han att det var blond färg, som tur blev det förståss inte blont, och ingen skillnad syndes.

Imorgon skulle jag först börja 10, men skall endå till skolan till 8, för att se Lucia! :)
och imorgon är det också Idol final, spännande. men Heja Erik!


Jessi Joppe och jag!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0