Rastlös

Jag har så himla tråkigt just nu.. finns absolut ingenting att göra.
Kanske ett bra allternativ skulle vara att gå sova.

For med Becka på bio igår kväll på it's complicated, filmen var faktist riktigt bra och rolig :)
före det hann vi gå på stan en stund, prata senaste nytt, och förståss hittade jag ett par skor och de var på rea! Har kollat på såna skor ett tag, så var bäst att köpa ;) Efter filmen for vi till mig och becka sovde över.

Vi for till stan idag också, men idag var ungefär halva österbottens befolkning också just på shoppinghumör
kändest det som då man kom in i butikerna. Som tur smakade det bättre med mat och sittande på café istället.

Detta blogginlägg har nu tagi en evighet att skriva, då jag började hade jag tråkigt men har hunnit göra
en hel del nu. Bäst att avsluta nu!


Skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0