Julfest

Det har äntligen kommit snö och mycket, då jag kollade ut imårse trodde jag inte mina ögon!
Idag var det tillåme skönt att vakna imårse, eftersom jag har lagt Erik Grönwalls vinnarlåt - higher som alarmsignal :D Vi hade julfest idag, frisörbranschen, som var riktigt kul och mysigt :) glögg, lekar, sång och lite julklappar stod på programmet! Sen den efterlängtade julmaten, haha. Gott var det iallafall!
sen blev det lite godis och snack om jullovsplaner med vår egna klass och halv 1 slutade vi.

Har städat nu och borde läsa på 2 prov tills imorgon, sen kan jag äntligen ta jullov!
skall ta mig till gymmet på spinning/bodypump om någon timme.

Men nu skall jag avsluta detta och förflytta mej till matematik bokens värld. Så jag blir godkänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0