22 december

Det blir nog en vit jul iår med en hel del snö :)
Jag och becka for till gymmet igår kväll och sen kom hon till mig, en vanlig chill kväll med
en massa tal som vanligt, sen somnade vi rätt tidigt. Idag steg vi upp redan klockan 9, och for iväg till stan.
Eftersom vi inte orkade vänta på att bussen, så bestämde vi oss för att gå, och jag tror ja aldrig hatat snö så mycket som då, vi såg ut som 2 snögubbar då vi äntligen kom fram. Efter några timmar på stan, hade jag hittat en kjol på rea och en halsduk! For med mamma sen och handlade, sen kom vi till mig och nu är det fint och städat här, till och med golven är tvättade, med lite mammas hjälp!

Och jag har suprise suprise sjuk hals nu igen, så borde dricka en kopp finrexin,
sen skall jag nog dra till gymmet!


                              Erikas bild från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0