ny chocklad!

Det är den 1 december idag, om det är någon som råkat missa det.
Och jag blev riktigt glad idag då jag kom hem och öppnade första luckan att chockladen smakade mycket bättre än vad den brukar i vanliga chokladkalendrar och att de int var de vanliga fyrkantiga formerna! :D
Minns alltid förr då man var liten så tyckte jag att det var så roligt med chockladkalender eftersom höjdpunkten på dagen var ju att öppna en ny lucka och man bara räknade dagarna till julafton. Nu tycker jag bara det är stressigt och man skall hinna med så mycket och dagarna går så himla fort! Nåja, det är ju nog förståss alltid bra sen då den 24 kommer och allt e fint å mysigt. :)

Skola från 8-17 idag, vi färgade hårtoffsar först. Sen var det glamour tema och vi gjorde frisyrer åt varandra
och vissa klädde upp sig mer eller mindre och sen hade vi coctail bjudning och fotograferade och hade kul :) jag tycker om min klass! Efter att jag kom hem bästemde jag mej för att inte göra någonting, och det har jag inte heller. Bra me såna dagar ibland!










coctaail!  med vindruvor, chips, saltapinnar och alkoholfri cider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0