4 dagar kvar

Har inte uppdaterat på några dagar, men fredagen blev en bra kväll med god mat och världens bästa sällskap på Amarillo :) sen for jag hem till mamma och sov där!
Vi vaknade tidigt igår och gjorde oss klara och for till stan, jag köpte min sista julklapp! Då vi kom hem var jag vrålhungrig, så det blev lite julmat till middag och hela familjen var samlad, händer sällan nuförtiden!
Vi for sen iväg till Karperö först till min kusin en sväng och sen till mommo&moffa. Där vi drack julkaffe, diskuterade betyg och facebook. osv.
Klockan blev sen halv 10 då jag ennu satt hemma och funderade på vad jag skulle göra, och var faktist
nära på att lägga på mig pyjamasen och bara stanna hemma. Men det blev ändringar och Jocke kom efter mig och vi for till Vikby, det blev både skratt och tårar men en jätte bra kväll endå med bra folk med dans och sång på borden :D klockan var fem imårse då jag steg inn genom dörren.

Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk och jag skulle gärna sovit bort hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0