23 december

Igår då jag just skulle gå sova, ringer min bror och frågar om jag är hemma
och stod utanför mig klockan halv 12(!) Nåja, jag blev pigg och vi satt och pratade i 1½ timme om allt möjligt. :)
Har haft så himla sjukt i min hals inatt så jag visste inte vad jag skulle göra. Har iallafall druckit en kopp med finrexin och ätit massor med vitaminer nu, tänker inte bli sjuk till julen! Och på tal om julen, jag vill ha dendär härliga känslan, då det pirrar i magen och man bara vänttar på morgondagen som man hade då man var liten.
Om man skulle ta på sig massor med kläder och kasta sig ut i en snöhög eller med pulkaåkning. Det skulle vara perfekt!

Jag tror det blir att krypa under täcket och se en film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0